Garanția produselor

Garanția produselor vândute de SkyOnline

Pentru toate produsele vândute și livrate de catre SkyOnline beneficiezi de certificate de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Produse cu certificat de garanție emis de producător

Pentru o parte dintre produsele vândute de SkyOnline vei primi certificat de garanție emis de producător sau distributor în format tipărit. Îl găsești în cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrează certificatul ca să poți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.

Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația îți este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/distribuitorului, în centrele specificate în certificat. Trebuie doar să duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.

Garanția produselor vândute de partenerii SkyOnline Marketplace

Pentru toate produsele care beneficiază de garanție și care sunt vândute și livrate de către partenerii SkyOnline Marketplace, vei primi certificat de garanție tipărit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de către partenerul SkyOnline Marketplace sau de către producătorul produsului.

Dacă certificatul este emis de către partenerul SkyOnline Marketplace și produsul se defectează în perioada de garanție, reparația îți este asigurată direct de către acesta.

Dacă certificatul este emis de către producătorul produsului și produsul se defectează în perioada de garanție, reparația îți este asigurată de către rețeaua de service autorizat a producătorului, în centrele specificate în certificat. În acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Dacă nu ai primit certificatul de garanție pe e-mail, în contul tău de client sau tipărit te rugăm să ne anunți în cel mult 72 ore de la primirea produsului, completând formularul de sesizări sau pe adresa de mail suport@skygroup.ro