SkyOnline Help
Servicii pentru clienți
Drept de retur în 14 zileGaranția produselor
Modalități de plată
Produse resigilate
Întrebări frecvente
Dacă am greșit datele de facturare, se poate reface factura?
Ce fac dacă am primit un card cadou și am încercat să îl folosesc la o comandă, dar nu se aplică?
Cu recuperez un card cadou pierdut?
Ce trebuie să fac dacă am primit un produs nou defect?
Cum procedez dacă produsul s-a defectat în timpul utilizării?
De ce să comanzi online?
Când se livrează comanda mea?
Ce se întâmplă cu cardul cadou dacă returnez produsul?
Cum procedez dacă am un produs defect din categoria Electrocasnice mari?
Cum stiu dacă produsul se poate returna?
În căt timp de la efecturarea returului primesc banii înapoi?
Ce fac în cazul în care nu am primit cardul cadou?
Cum procedez dacă nu am primit certificatul de garanție?
Ce fac dacă nu am primit factura în colet?
Cum procedez pentru a returna un produs dacă nu sunt mulțumit de el?
Pot adăuga un card cadou după finalizarea comenzii?
Cum procedez dacă am un produs defect vândut și comercializat de către partenerii SkyOnline?
Cum pot anula sau modifica o comandă lansată?