Livrarea comenzilor

Urmărirea comenzii tale

După plasarea comenzii, poți urmări statusul acesteia din "Contul meu", cu posibilitea selectării butonului "Comenzile mele" și vezi status comanda.

Screenshot - Panou de control

Dacă ai nevoie și de alte informații decât cele afișate în contul tău, colegii noștri de la Suport clienți așteaptă să îți preia apelul în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 09:00-18:30, la numărul: 0256-274.839, interior 888. După intervalul menționat, toate mesajele vor fi înregistrate și vor fi preluate în următoarea zi lucrătoare.

Modificare sau anulare comandă

Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede (înainte de procesarea ei) la numărul de telefon 0256-274.839, interior 888. Colegii noștri de la Suport clienți vor face tot posibilul să îți modifice sau anuleze comanda. De asemenea, posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă și din contul tău de client, secțiunea "Comenzile mele".

Modalități de livrare

Când comanzi de la SkyOnline, poți alege între opțiunile de livrare de mai jos.

Livrare prin curier

I. NEMO

1. Pentru produsele vândute de SkyOnline care cântăresc mai mult de 10 kg, va fi valabilă taxa de livrare de 15 lei pe comandă indiferent de valoarea comenzii. Taxa de livrare de 15 lei se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru:
i) comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit;
ii) comenzile cu valoare de peste 100 lei.

2. Pentru produsele vândute de SkyOnline care cântaresc mai mult de 50 kg, va fi valabilă taxa de livrare de 25 lei pe comandă indiferent de valoarea comenzii. Taxa de livrare de 25 lei se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru:
i) comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit;
ii) comenzile cu valoare de peste 100 lei.

3. Livrarea este gratuită pentru comenzile de cartușe compatibile inkjet și/sau laser cu valoare mai mare de 100 lei care conțin produse vândute de SkyOnline,cu excepția produselor menționate la punctele 1 și 2 de mai sus.

4. Taxa de livrare este de 10 lei pentru comenzile care conțin cel puțin un produs din categoria cartușe compatibile inkjet și/sau laser și valoarea comenzii este sub 100 de lei.

Taxa de livrare menționată în această secțiune se referă strict la produsele vândute și livrate de către SkyOnline.

5. Costul și condițiile de livrare pentru produsele vândute de partenerii SkyOnline Marketplace sunt afișate în pagina partenerului – o poți accesa dând click pe numele acestuia, afișat în pagina produsului.

II. TNT

1. Pentru produsele vândute de SkyOnline care cântăresc mai mult de 10 kg, va fi valabilă taxa de livrare de 19 lei pe comandă indiferent de valoarea comenzii. Taxa de livrare de 19 lei se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru:
i) comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit;
ii) comenzile cu valoare de peste 100 lei.

2. Pentru produsele vândute de SkyOnline care cântăresc mai mult de 50 kg, va fi valabilă taxa de livrare de 35 lei pe comandă indiferent de valoarea comenzii. Taxa de livrare de 35 lei se va aplica și va fi vizibilă în coș inclusiv pentru:
i) comenzile care conțin și produse aflate în promoție cu transport gratuit;
ii) comenzile cu valoare de peste 100 lei.

3. Livrarea este gratuită pentru comenzile de cartușe compatibile inkjet și/sau laser cu valoare mai mare de 100 lei care conțin produse vândute de SkyOnline,cu excepția produselor menționate la punctele 1 și 2 de mai sus.

4. Taxa de livrare este de 10 lei pentru comenzile care conțin cel puțin un produs din categoria cartuse compatibile inkjet și/sau laser și valoarea comenzii este sub 100 de lei.

Taxa de livrare menționată în aceasta secțiune se referă strict la produsele vândute și livrate de către SkyOnline.

6. Costul și condițiile de livrare pentru produsele vândute de partenerii SkyOnline Marketplace sunt afișate în pagina partenerului – o poți accesa dând click pe numele acestuia, afișat în pagina produsului.

Ridicare din showroom

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom la vendori, le poți ridica imediat.

Dacă produsele nu sunt pe stoc în showroom-ul pe care l-ai selectat când ai înregistrat comanda, vendorul te va anunța pe email sau SMS când acestea vor ajunge în showroom ca să treci să le ridici. Din momentul în care au ajuns, produsele sunt păstrate în showroom timp de 7 zile lucrătoare.

Livrarea în showroom se face gratuit, însă pentru mai multe detalii trebuie să consulți secțiunea cu privire la condiții livrare, existentă în pagina fiecărui vendor din marketplace. Pentru produsele vândute de SkyOnline NU există opțiune de ridicare din showroom , doar cartusele inkjet, laser si hartia de copiator Sky Print Paper care se pot ridica direct de la sediul din Dumbrăvița, str. Superbă nr.3

Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (cu cardul online, ordin de plată), te rugăm să ai actul de identitate la tine, ca să iți putem înmâna produsele.

Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.

Livrarea produselor vândute de partenerii SkyOnline Marketplace

Unele produse din site sunt vândute de către partenerii noștri din SkyOnline Marketplace. Aceste produse sunt livrate direct de către partener, prin curier rapid. Costul și condițiile de livrare sunt afișate pe pagina partenerului – o poți accesa dând click pe numele acestuia, afișat în pagina produsului.

Dacă într-o comandă ai atât produse SkyOnline, cât și produse vândute de un partener SkyOnline Marketplace, acestea vor fi livrate separat – produsele SkyOnline vor fi livrate de către unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de către curierul cu care lucrează acesta.

Termenele de livrare se referă la comenzile pe care ai ales să le plătești ramburs/ numerar.

Dacă ai ales o altă modalitate de plată – card online, ordin de plată, plata în rate – termenul de livrare se poate modifica în funcție de înregistrarea plății.

*La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plată, card online, etc) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:
– Pentru persoane fizice este necesară prezentarea unui act de identitate
– Pentru persoane juridice este necesară prezentarea unui act de identitate și împuternicire din partea firmei.

Toate comenzile plasate după ora 16:30, vor fi procesate și livrate în cursul zile lucrătoare imediat următoare.